Log på for at benytte udvidede funktioner til produktidentifikation.

I forbindelse med Black Friday kan der opstå forsinkelser på levering fra GLS i uge 48 og 49.

Ønsker du en hurtigere levering, skal du derfor kontakte din lokale BESKO afdeling.

Der Artikel wurde erfolgreich hinzugefügt.
Kreditgrænse overskredet
Ordrer på hold

K004031000 BESKO varenr. K004031000 Kombibremsecylinder1 KNORR KOMBICYLINDER T20


Teknisk information:
Type size Service / Spring (Diaphragm and piston): T20/24
Stroke (Service / Spring portion) [mm]: 57/57
Service Portion Version (Diaphragm / Piston): Diaphragm
Spring portion Version (Diaphragm / Piston): Piston
Connection (Front cover / Intermediate flange):
Clamp Ring
Connection (Intermediate flange / Rear housing):
Bayonet
Service Portion Port(s) thread size: VOSS 232
Spring Portion Port(s) thread size: VOSS 232
Radial port(s) orientation -
clockwise from mounting studs/hol:
302
Clamp ring ears orientation -
clockwise from mounting studs/hol:
90
Service output at 6.5 bar &
30 mm stroke [kN]: 7.3
Spring portion output force at 30 mm stroke [kN]: 8
Mounting studs / holes centres [mm]: 120.7
Mounting studs / holes thread size:
M16x1,5
Mounting studs length / holes depth [mm]: 43
Push rod protrusion [mm]: 15
Front cover shape: Diamond
Function / description of release unit: Short
Supplied with Port adaptors: Yes
Supplied with mounting nuts: No
Opposite handed version: BS9492
Wading Ability: No
KNORR-BREM
Sidst set
1) Monteringsvejledninger er ikke altid vedlagt. Hvis både du eller dine kunder har brug for monteringsvejledninger, så spørg os inden bestillingen. Alle produkter bør kun anvendes til deres tiltænkte formål og kun monteres af uddannet personale. 2) De tilbudte dele er reproducerede dele. De angivne originale reservedelsnumre er kun beregnet til sammenligning. Disse oplysninger er blevet sammenstillet efter bedste viden, dog kan fejl ikke udelukkes. For rigtigheden af oplysningerne kan vi ikke påtage os noget ansvar. Om delene kan bruges, skal kontrolleres inden hver montering.